Navigator otrzymał kolejną aktualizację, a my nie możemy się doczekać, by Wam o niej opowiedzieć. Co konkretnie ulepszyliśmy, a co w Navigatorze pojawiło się nowego? Czytaj dalej!
Nowości
- Aktualizacja z pewnością zachwyci zwolenników rozwiązań chmurowych. Od teraz w Navigatorze możliwa jest integracja z chmurowym podpisem elektronicznym (DocuSign).
- Dodano również akcję, która pozwala na przekazywanie dokumentów przez Microsoft365. Osoba otwierająca plik będzie mogła nanosić poprawki i edytować dokument.
- Od wersji 7.1 jest również możliwe dodawanie dowolnej liczby adresów do kontrahenta.
- Wprowadziliśmy zmiany w kontrolce dekratacji. Kwoty faktury mogą zostać rozbite na kilka elementów, np. podzielone pomiędzy działami w firmie.
Ulepszenia
- Zauważyliśmy, że w opcjach uprawnień brakuje zarządzania uprawnieniami dla elementów struktury organizacyjnej (działy, piony czy stanowiska). Dodaliśmy właśnie taką opcję.
- Ustawianie zastępstw jest teraz łatwiejsze. Można to zrobić masowo dla działań oczekujących.
- Między dokumentami można teraz kopiować również dane, które znajdują się w załącznikach.
- Rozbudowaliśmy archiwum. Istnieje możliwość, by przenosić do niego nie tylko dokumenty czy zadania, ale również elementy struktury organizacyjne (jak np. nieaktywne stanowiska).
- I na koniec – ułatwiliśmy zarządzanie skrzynkami. Od wersji 7.1 można przypisać skrzynkę do konkretnej firmy w modelu wielofirmowym.
Więcej informacji o aktualizacjach (obecnej i przeszłych) znajdziesz w naszej dokumentacji technicznej. Znajdują się tam również zrzuty ekranu z systemu.
Miłego korzystania z systemu!
Fascynuje go tworzenie, dlatego w firmie zajmuje się marketingiem kreatywnym. Dużo pisze – czasem artykuły popularnonaukowe dla Holistic.news, innym razem powieści fantasy do szuflady. Projektuje również gry planszowe i karciane, nazywa to „odskocznią od digitalizacji”.