Spotkanie dedykowane dla działów handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się procesem ofertowania w organizacji.
Nasz kolejny webinar będzie poświęcony budowie modułu ofertowania w NAVIGATORZE. Pokażemy, jak zaprojektować prosty formularz ofertowania oraz obieg tego dokumentu w systemie. Ta aplikacja ułatwi życie niejednemu handlowcowi, który zmaga się w codziennej pracy z przygotowaniem indywidualnych i dedykowanych ofert handlowych, negocjowaniem warunków sprzedaży, czy ustalaniem marży dla klientów
Podczas spotkania zaprezentujemy:
- Pokazanie modułu sklepu.
- Rozpoczęcie tworzenia aplikacji.
- Przygotowanie formularza ofertowego.
- Tworzenie kategorii dla ofert, wraz z objaśnieniem, w jaki sposób zarządzać uprawnieniami w danej kategorii.
- Tworzenie listy dla modułu ofertowego.
- Projekt modułu oferty.
- Tworzenie prostej procedury akceptacji.
Na koniec – pokażemy też, jak działa procedura obiegu przy module ofertowania.
Jeżeli poszukują Państwo rozwiązania, które umożliwi sprawne zarządzanie kontaktem z klientem, notatkami handlowymi – polecamy naszą aplikację CRM dla handlowców, o której można dowiedzieć się więcej z naszego artykułu: Aplikacja dla handlowców – niezastąpiony asystent sprzedaży.
Na spotkanie zaprasza: DOMINIK BAŃBUŁA – Specjalista do spraw wdrożeń w obszarze Business Intelligence oraz Workflow.
Zachęcamy do udziału oraz bezpłatnej rejestracji.
Student kierunku Data Science, absolwent Mechatroniki, robotyki i automatyki na Politechnice Krakowskiej. Specjalista do spraw wdrożeń w obszarze Business Intelligence oraz Workflow. Z pasją prowadzi szkolenia z kluczowych funkcjonalności systemu NAVIGATOR oraz zapewnia profesjonalną opiekę serwisową środowisk produkcyjnych.