Currently set to Index
Currently set to Follow

Drukarnia Interak wdraża system NAVIGATOR

Kategoria: Aktualności
Drukarnia Interak wdraża system NAVIGATOR | Archman Aktualności

Automatyzacja procesu obiegu faktur, pozwalająca na wyeliminowanie konieczności ręcznego ich wprowadzania, a zarazem efektywniejsze wykorzystanie potencjału pracowników kancelarii – to oczekiwane rezultaty wdrożenia systemu ECM/Workflow z wykorzystaniem funkcjonalności sztucznej inteligencji.
Cieszy nas fakt, że to właśnie NAVIGATOR został wybrany przez Interak Sp. z o.o. jako narzędzie, które powinno sprostać tym wymogom.

Z drukarnią Interak współpracujemy od lipca 2020 roku. Firma postawiła nie tylko na digitalizację procesu obiegu faktur, ale również na wykorzystanie technologii uczenia maszynowego automatyzującej wykonanie powtarzalnych czynności i rutynowych zadań.

Usługa OCR w oparciu o sztuczną inteligencję pozwala zminimalizować udział pracy człowieka podczas rejestracji i procesowaniu faktur, sprowadzając ją jedynie do weryfikacji danych po ekstrakcji do odpowiednich pól formularza. Nakład pracy znacząco się zmniejsza dzięki doskonałej precyzji narzędzia. Invoice Data Capture ze skutecznością od 87% w języku polskim zaczytuje dane na bieżąco, bez wcześniejszego zapoznania się z układem faktury.

Dodatkowym atutem systemu NAVIGATOR dla drukarni Interak okazało się licencjonowanie w trybie wielofirmowym, które jest doskonałym rozwiązaniem dla dużych firm, bowiem w tym modelu możemy zdefiniować wiele podmiotów prawnych korzystających z systemu i dla każdego z nich istnieje możliwość określenia oddzielnej kartoteki, planu kont oraz repozytorium dokumentów.

Wdrożenie systemu w Interak Sp. z o.o. obejmuje również połączenie z systemem ERP Sage Symfonia.

Drukarnia Interak to jedna z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie firm poligraficznych w Polsce. Na rynku działa od 1989 roku. Obecnie zatrudnia ponad 300 osób.

Marketing & PR Manager w Archmanie i Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Specjalizuje się w marketingu internetowym oraz działaniach promocyjnych poza granicami Polski. W prostych słowach opowiada o technicznie złożonych kwestiach. Zwolenniczka idei, że język ma moc, a szczególnie języki programowania.

Menu