Currently set to Index
Currently set to Follow

Hiperautomatyzacja – trend, od którego nie ma odwrotu?

Kategoria: Poprzednie wydarzenia
Hiperautomatyzacja - trend, od którego nie ma odwrotu? | Archman

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dokąd prowadzi postęp techniczny w świecie biznesu? A może chcesz poznać tajemnice digitalizacji i automatyzacji procesów?

W związku z ogromnym zainteresowaniem uczestników konferencji Gigacon 2021 tematem hiperautomatyzacji, wracamy do Was z webinarem na temat automatyzacji procesów biznesowych. Hiperautomatyzacja to nowoczesne podejście do optymalizacji procesów biznesowych za pomocą narzędzi z zakresu automatyzacji, które jest wynikiem szybkiego postępu technicznego, z jakim mieliśmy do czynienia w ostatnich latach.

Webinar odbędzie się 21 października 0 14:00. W godzinę zaprezentujemy cechy NAVIGATORA jako niezbędnego narzędzia do unowocześnienia i przekształcenia tradycyjnego modelu pracy na model cyfrowy. Przyjrzymy się także strategii automatyzacji i razem przejdziemy przez cały proces przepływu faktury. Webinar poprowadzi nasz CEO Marcin Kowalski.

Tematyka webinaru będzie szczególnie interesująca dla osób kształcących strategię firmy, w tym dla kadry menadżerskiej i zarządczej, ale również każdemu, kto uważa, że w przyszłości nie ma miejsca na żmudne wykonywanie powtarzalnych czynności.

Webinar prowadzony będzie w języku polskim. Po części prezentacyjnej, z przyjemnością odpowiemy na Wasze pytania.

W trakcie spotkania zaprezentujemy m.in.:

  • narzędzia do automatyzacji pracy z wykorzystaniem sztucznej inteligencji: OCR, przepisywanie danych do formularza, klasyfikację dokumentów w różnych językach, w tym w języku niemieckim,
  • kompleksowy zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań biznesowych,
  • obieg faktury kosztowej.

Zapisz się już dziś. Liczba miejsc ograniczona (do 15 uczestników).

Wydarzenie jest bezpłatne, prosimy jednak o dokonanie wcześniejszej rejestracji.

+ posts

Absolwentka kierunku Tourism and Leisure Management w IMC Fachhochschule Krems. Po ukończeniu studiów postanowiła, że jej powołaniem jest digital marketing. W Archman pełni rolę specjalisty do spraw marketingu, gdzie codziennie pogłębia swoją wiedzę w zakresie SEO i SEM. Mariia interesuje się storytellingiem, a w wolnym czasie najczęściej sięga po powieści Stephena Kinga.

Porozmawiajmy





    Może Cię również zainteresować
    Sprawdź też