Zapraszamy na kolejny webinar w języku angielskim.
W trakcie spotkania zaprezentujemy Wam następujące funkcjonalności NAVIGATORA, które ułatwią Waszą codzienność w pracy z dokumentami i zadaniami w firmie.
W pierwszej części spotkania pokażemy, jak przebiega obieg dokumentów i co dzieje się w elektronicznym archiwum:
- przegląd standardowego archiwum dokumentów (faktury, zamówienia, umowy, pisma etc.)
- obieg przykładowego dokumentu (np. faktury)
- podpis elektroniczny
- praca grupowa na dokumentach: komentarze, wspomnienia, czat
- narzędzia automatyzacji pracy: OCR, przepisywanie danych do formularza, klasyfikacja dokumentów.
W drugiej części omówimy proces zarządzania projektami i zadaniami w oparciu o fora dyskusyjne i czat.
Na spotkanie zaprasza Tomasz Czapran : Lider Sprzedaży Region DACH. Tomek na co dzień wspiera w firmie: klientów anglo- i niemieckojęzycznych. Jest także autorem jednego z naszych ostatnich artykułów, w którym prezentuje funkcjonalności NAVIGATORA w zakresie wsparcia działów sprzedaży: Aplikacja dla handlowców – niezastąpiony asystent sprzedaży. Zapraszamy do lektury.
Webinar jest bezpłatny, prosimy o dokonanie wcześniejszej rejestracji.
Lider Sprzedaży Region DACH Trener biznesu oraz trener sprzedaży. Manager z 13-letnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży i zarządzania strategicznego. Pracował w Niemczech oraz w kilku innych europejskich krajach, m.in. dla Oracle Corporation, Cisco Systems oraz Riverland Reply GmbH. Na co dzień wspiera klientów anglo- i niemieckojęzycznych.