Już 21 października, zapraszamy na kolejny webinar, organizowany przez naszego partnera: BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Spotkanie poświecimy zagadnieniom inteligentnego zarządzania dokumentacją oraz obsługi procesów budżetowania i analizy danych z wykorzystaniem naszej inteligentnej platformy NAVIGATOR.
Jeżeli jesteś przedstawicielem zarządu, managementu przedsiębiorstwa lub osobą współuczestniczącą w procesie wyboru rozwiązania informatycznego – to dobra okazja, aby wziąć udział w naszym spotkaniu i poznać funkcjonalności tego rozwiązania.
W trakcie 2-godzinnej prezentacji pokażemy m.in.: czym jest elektroniczny rejestr i obieg dokumentów; jak działa OCR (więcej o jednym z narzędzi do automatyzacji pracy, możecie przeczytać w naszym artykule), a także, czym jest elektroniczne archiwum i jak integruje się z systemami zewnętrznymi .
Część spotkania będzie poświęcona modułom Business Intelligence w NAVIGATORZE.
Zaprezentujemy rozwiązania, które pozwalają na optymalizację procesu budżetowania, budowę dedykowanej hurtowni danych, raportowanie czy obsługę skomplikowanych mechanizmów rozliczania koszów i przychodów.
Po części prezentacyjnej, wszystkich uczestników serdecznie zapraszamy do dyskusji, w trakcie której nasi eksperci: Marcin Kowalski i Mateusz Illg, odpowiedzą na Wasze pytania.
Wydarzenie jest bezpłatne, ale prosimy o dokonanie wcześniejszej rejestracji.