Currently set to Index
Currently set to Follow

Jak zautomatyzować swoją pracę, wykorzystując AI?

Kategoria: Poprzednie wydarzenia

Szukasz rozwiązania, które zautomatyzuje Twoją pracę i będzie nowoczesnym narzędziem, które wykorzystuje elementy sztucznej inteligencji?

Zapraszamy w najbliższy czwartek 20.08.2020r. na kolejne webinarium: Inteligentne zarządzanie dokumentacją oraz obsługa procesów budżetowania i analizy danych, które poprowadzą dla Was nasi eksperci: Marcin Kowalski i Mateusz Illg.

Przygotowaliśmy dla Was prezentację, w której:

  • wyjaśnimy czym jest OCR
  • pokażemy, jak przebiega proces przepisywania danych do formularza oraz czym jest klasyfikacja dokumentów
  • zaprezentujemy Wam za pomocą dynamicznych arkuszy budżetowych, procedur obiegu i scenariuszy, jak można zoptymalizować proces budżetowania w Waszych firmach
  • przedstawimy, jak działa elektroniczny rejestr i obieg dokumentów (faktury, zamówienia, umowy, pisma, etc.)
  • pokażemy elektroniczne archiwum oraz jak przebiega integracja z systemami zewnętrznymi
  • zaprezentujemy kompleksowy zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań Business Intelligence
  • omówimy konsolidację budżetów w hurtowni danych oraz raportowanie.

Powyższe zagadnienia będą prezentowane z wykorzystaniem naszej platformy Business Navigator.

Po webinarium zapraszamy do udziału w dyskusji, w której odpowiemy na Wasze pytania. Zaczynamy o 9:15,  ale zachęcamy do obecności od godziny 9:00, kiedy będziecie mogli poznać wszystkich uczestników spotkania. Wydarzenie jest bezpłatne, ale należy dokonać wcześniejszej rejestracji.

Organizatorem wydarzenia jest nasz partner: firma BPC Group Polska.

Rozpocznie się: 20.08.2020
Miejsce: online
Prowadzący: Mateusz Illg
Marcin Kowalski
Menu