Szukasz rozwiązania, które zautomatyzuje Twoją pracę i będzie nowoczesnym narzędziem, które wykorzystuje elementy sztucznej inteligencji?
Zapraszamy w najbliższy czwartek 20.08.2020r. na kolejne webinarium: Inteligentne zarządzanie dokumentacją oraz obsługa procesów budżetowania i analizy danych, które poprowadzą dla Was nasi eksperci: Marcin Kowalski i Mateusz Illg.
Przygotowaliśmy dla Was prezentację, w której:
- wyjaśnimy czym jest OCR
- pokażemy, jak przebiega proces przepisywania danych do formularza oraz czym jest klasyfikacja dokumentów
- zaprezentujemy Wam za pomocą dynamicznych arkuszy budżetowych, procedur obiegu i scenariuszy, jak można zoptymalizować proces budżetowania w Waszych firmach
- przedstawimy, jak działa elektroniczny rejestr i obieg dokumentów (faktury, zamówienia, umowy, pisma, etc.)
- pokażemy elektroniczne archiwum oraz jak przebiega integracja z systemami zewnętrznymi
- zaprezentujemy kompleksowy zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań Business Intelligence
- omówimy konsolidację budżetów w hurtowni danych oraz raportowanie.
Powyższe zagadnienia będą prezentowane z wykorzystaniem naszej platformy Business Navigator.
Po webinarium zapraszamy do udziału w dyskusji, w której odpowiemy na Wasze pytania. Zaczynamy o 9:15, ale zachęcamy do obecności od godziny 9:00, kiedy będziecie mogli poznać wszystkich uczestników spotkania. Wydarzenie jest bezpłatne, ale należy dokonać wcześniejszej rejestracji.
Organizatorem wydarzenia jest nasz partner: firma BPC Group Polska.