Czy inwestowanie w zespół programistów za każdym razem, gdy mamy potrzebę stworzenia prostej aplikacji biznesowej ma sens? Okazuje się, że jest dużo tańsze i szybsze rozwiązanie: platformy, które dają możliwość tworzenia aplikacji w technologii no-code, np.: NAVIGATOR.
Podczas najbliższego webinaru pokażemy, jakie to proste, na przykładzie aplikacji do obsługi reklamacji.
Do obsługi typowych procesów w przedsiębiorstwie potrzebujemy zwykle oprogramowania o bardzo podobnym zakresie funkcjonalnym. Coraz popularniejsze stają się więc platformy do budowy aplikacji stworzone w oparciu o technologie no-code i low-code.
Korzystając np. z NAVIGATORA, możemy zautomatyzować pracę programisty zamiast angażować go do powtarzalnych czynności związanych z kodowaniem podobnych aplikacji biznesowych.
Co więcej, do tego zadania możemy oddelegować pracownika, który nie posiada umiejętności kodowania, a mimo to za pomocą metody „przeciągnij i upuść” w edytorze wizualnym, bez trudu stworzy formularz zbierający potrzebne dane oraz zaprojektuje dla niego obieg.
Podczas webinaru wcielimy się w rolę właśnie takiej osoby i pokażemy, jak w niecałą godzinę zbudować aplikację do obsługi reklamacji.
Agenda:
- Prezentacja modułu sklepu.
- Rozpoczęcie tworzenia aplikacji.
- Przygotowanie formularza reklamacji.
- Tworzenie prostej procedury akceptacji i procesowania.
- Tworzenie listy dla modułu reklamacji.
Webinar prowadzony będzie w języku polskim. Po części prezentacyjnej, jak zawsze, odpowiemy na Wasze pytania.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, prosimy jednak o dokonanie wcześniejszej rejestracji.
Prowadząca: YARYNA ONISHECHKO.
Od 16 lat związany z wdrożeniami systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Specjalizuje się w rozwiązaniach klasy Business Intelligence i Workflow. Entuzjasta wykorzystania sztucznej inteligencji do wspierania procesów biznesowych. Prezes zarządu Archman oraz kanclerz Wyższej Szkoły Ekonomii i informatyki w Krakowie.