Currently set to Index
Currently set to Follow

Konferencja “Steruj na sukces” – Podsumowanie

Kategoria: Aktualności

Czy warto budżetować w każdej firmie? Co warto w ogóle budżetować? Jak poprawnie wyznaczyć i przekazać pracownikom cele? Jak zmierzyć ich realizację? W jaki sposób i z wykorzystaniem jakich narzędzi wspomagać te procesy?

To główna tematyka zorganizowanej przez nas konferencji „Steruj na sukces – praktyczne wsparcie w zarządzaniu firmą”, która odbyła się 12 czerwca 2013 roku w Krakowie. Tradycyjnie postaraliśmy się, aby na konferencji połączyć doświadczenia nauki i biznesu.

Konferencję otworzył dr Janusz Nesterak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie wystąpieniem „Planowanie i budżet jako niezbędne wsparcie w likwidacji marnotrawstwa i maksymalizacji zysków”. Tematyka poruszona w trakcie prelekcji dotyczyła przede wszystkim budżetowania i korzyści jakie może dać wdrożenie takiego narzędzia w firmie. W trakcie wystąpienia wywiązała się burzliwa dyskusja dotycząca zasad (reguł) budżetowania. Do najważniejszych zaliczyliśmy poniższe:
1. Budżet jest przede wszystkim narzędziem dla menedżerów, a nie dla służb finansowych,
2. Budżet służy do zarządzania, a nie tylko do kontroli,
3. Mniej ważny jest plan, ważniejsze jest planowanie,
4. Sekret tkwi w „grubych” liczbach, nie w szczegółach,
5. Budżet oderwany od rzeczywistości to zły budżet.

W ramach wystąpienia „Przydzielanie i zarządzanie zadaniami oraz ocena pracowników jako efektywne narzędzie dla każdej firmy” Pani Beata Piwowarczyk z Centrum Coachingu Progress podzieliła się ze słuchaczami tajnikami tego w jaki sposób skutecznie definiować i zlecać zadania pracownikom, a później oceniać ich realizację.

Wystąpienie kończące konferencję poprowadzili przedstawiciele firmy Archman – Marcin Kowalski i Wojciech Żmuda. Zaprezentowali oni system Business Navigator ze szczególnym uwzględnieniem aspektów, o których mówili wcześniejsi prelegenci, a więc wykorzystania platformy przy:

• Tworzeniu budżetów,
• Analizie danych rzeczywistych i porównywania ich z wartościami planowanymi,
• Kaskadowaniu celów i zadań,
• Ocenie okresowej pracowników.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za przybycie i zapraszamy do udziału w kolejnych tego typu wydarzeniach organizowane przez naszą firmę i partnerów. Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem materiałów z konferencji prosimy o przesłanie informacji na adres konferencja@archman.pl

+ posts

Od 16 lat związany z wdrożeniami systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Specjalizuje się w rozwiązaniach klasy Business Intelligence i Workflow. Entuzjasta wykorzystania sztucznej inteligencji do wspierania procesów biznesowych. Prezes zarządu Archman oraz kanclerz Wyższej Szkoły Ekonomii i informatyki w Krakowie.

Porozmawiajmy





    Może Cię również zainteresować
    Sprawdź też