Navigator – przegląd kluczowych funkcjonalności porządkujących pracę zdalną

Kategoria: Wydarzenia archiwalne

Zapraszamy na webinar, podczas którego pokażemy jak Navigator może pomóc uporządkować pracę zdalną – szczególnie w średnich i dużych firmach. Podczas tego webinaru pokażemy przegląd najważniejszych funkcjonalności, które naszym zdaniem mogą uporządkować pracę nie tylko w zespołach, ale również dać poczucie kontroli nad firmą jej zarządowi.

Agenda spotkania:

  • Elektroniczne archiwum i obieg dokumentów:
    • Przegląd standardowego archiwum dokumentów (faktury, zamówienia, umowy, pisma etc.)
    • Obieg przykładowego dokumentu (np. faktury)
    • Podpis elektroniczny
    • Praca grupowa na dokumentach: komentarze, wspomnienia, czat
    • Narzędzia automatyzacji pracy: OCR, przepisywanie danych do formularza, klasyfikacja dokumentów
  • Zarządzanie projektami i zleceniami
    • Zarządzanie złożonym projektem
    • Zarządzanie pojedynczymi zleceniami
    • Fora dyskusyjne i czat
  • Budżety i raporty
    • Tworzenie zaawansowanych raportów bezpośrednio na podstawie archiwum dokumentów i budżetów
    • Tworzenie zwinnego budżetu
    • Dalsze kroki: Podpinanie zewnętrznych źródeł i budowa profesjonalnej hurtowni danych na własnych serwerach
  • Błyskawiczna budowa aplikacji w Navigatorze
    • Przegląd przykładowych aplikacji
    • Architektura przykładowej aplikacji
    • Pobieranie aplikacji ze sklepu
  • Zwinne scenariusze wdrożenia Navigatora
    • Samodzielne wdrożenie w chmurze
    • Samodzielne wdrożenie na własnych serwerach
    • Wdrożenie z asystą Archman
Webinar

Rozpocznie się:

2020-03-26

Prowadzący:

Krystyna Szydłowska
Marcin Kowalski
Piotr Włodarczyk

Menu