Zwiększenie poziomu eksportu w ramach poddziałania 3.3.3. WSPARCIE MŚP W PROMOCJI
MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zwiększenie poziomu eksportu w ramach poddziałania 3.3.3. WSPARCIE MŚP W PROMOCJI
MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Celem przedmiotowego projektu jest zwiększenie poziomu eksportu poprzez wejście na rynki perspektywiczne USA i Niemiec. Realizacja projektu pozwoli na doskonalenie produktów z uwzględnieniem potrzeb nowych rynków docelowych, a także budowę sieci kontrahentów i dywersyfikację źródeł przychodów. Podjęte działania marketingowe będą kluczowe dla zbudowania rozpoznawalności i renomy marki Navigator365 na rynkach zagranicznych. Zaplanowane cele i działania wpłyną na rozpowszechnienie polskich produktów za granicą, w tym promocję Marki Polskiej Gospodarki.