12 357 21 33
biuro@archman.pl
NAVIGATOR
Charakterystyka platformy
Technologie
ECM i obiegi elektroniczne
Artificial Intelligence
Business Intelligence
Kreator aplikacji RAD
NAVIGATOR365
Zastosowania
Zakupy
Sprzedaż
Produkcja
Transport i logistyka
HR
Utrzymanie ruchu
Administracja
IT
Controlling
Wdrożenia
Partnerzy
Baza wiedzy
Blog
Case study
FAQ
Broszury
Dokumentacja techniczna
O firmie
O firmie
Nagrody
Certyfikaty
Kariera
Aktualności
Wydarzenia
Kontakt
Cennik
Polski
English
Ogólne
Czym jest NAVIGATOR?
Z jakimi procesami NAVIGATOR radzi sobie najlepiej?
W jakich obszarach/procesach NAVIGATOR się raczej nie sprawdzi?
Czy dostępna jest wersja darmowa?
Mam pomysł dotyczący usprawnienia naszej strony/produktu, gdzie mogę go przekazać?
Jak długo przebiega proces wdrożenia systemu NAVIGATOR?
Czy istnieje możliwość rozszerzenia systemu o dodatkowe funkcjonalności/moduły w późniejszym czasie?
Dlaczego system NAVIGATOR?
Jaka jest cena oprogramowania oraz na ile stanowisk można zainstalować oprogramowanie?
Połączenia zewnętrzne
Czy NAVIGATOR integruje się z Active Directory?
Czy istnieje możliwość integracji z systemem SAP? W jaki sposób rozwiązanie integruje się z systemami ERP?
Czy ma znaczenie jaki system ERP wykorzystujemy? Czy też możliwe jest spięcie systemu NAVIGATOR z dowolnym rozwiązaniem ERP?
Czy NAVIGATOR ma jakieś gotowe mechanizmy i połączenia z np. pocztą polską, przesyłkami, kurierami, bankami?
Czy oprogramowanie może współpracować z innymi programami księgowymi?
Z jakimi systemami zewnętrznymi NAVIGATOR się łączy i ma gotowe integracje?
Systemowe
Jakie rozwiązania bazodanowe są wspierane?
Jakie systemy operacyjne oraz przeglądarki są wspierane?
Czy do pracy w systemie niezbędne jest stałe połączenie internetowe?
Czy jest możliwość realizacji wdrożenia systemu z podziałem na etapy?
Jak wygląda strategia aktualizacji i rozwoju NAVIGATORA?
Czy oprogramowanie wspiera wielofirmowość?
Czy jest możliwe logowanie na jednej licencji na kilku urządzeniach jednocześnie?
Czy jest szansa na prostą aplikację na telefon?
W jaki sposób można zdobyć informacje o nowych aktualizacjach dostępnych dla systemu?
Czy w NAVIGATORZE istnieje możliwość zastosowania podpisu elektronicznego?
Jak wyglądają upgrady do nowych wersji systemu?
Czy pojawiają się błędy w systemie? Jak są rozwiązywane? Czy posiadacie Państwo jakiś portal helpdeskowy dla klientów?
Jak system radzi sobie z obcojęzycznymi dokumentami?
Jak wygląda usuwanie lub anonimizacja danych po okresie ich przechowywania?
Jakie mamy zabezpieczenia danych w modelu ich udostępniania webowo, zarówno przed utratą jak i dostępem przez osoby bez uprawnień?
Z jakich źródeł danych może korzystać Państwa rozwiązanie Business Intelligence? Czy potrzebne jest stworzenie hurtowni danych?
Menu
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
Polityka prywatności i Cookies
Rozumiem