Currently set to Index
Currently set to Follow

Elektroniczny obieg dokumentów

najbardziej kompletny system na rynku do zarządzania przepływem dokumentów i informacji w firmie
Digitalizacja dokumentów i automatyzacja procesów w jednym

Zastosowania naszego systemu obiegu dokumentów

Masz pytania?

Napisz do nas i porozmawiajmy! 📩

Zastosowania naszego systemu obiegu dokumentów

Elektroniczny obieg zamówień

Zautomatyzuj procesy zakupowe i sprzedażowe. Wiąż zamówienia z fakturami i umowami

Elektroniczny obieg reklamacji

Twórz formularze zewnętrzne. Generuj automatyczne maile o stanie procesu. Klasyfikuj treść z użyciem AI

Elektroniczny obieg zadań

Kontroluj przepływ informacji w firmie. Twórz skuteczne systemy zarządzania jakością

Elektroniczny obieg faktur

Pobieraj faktury z maila, ze skanera. Automatyzuj z użyciem OCR. Eksportuj automatycznie do systemu ERP

Elektroniczny obieg zarządzeń

Kontroluj przepływ informacji w firmie. Twórz skuteczne systemy zarządzania jakością

Elektroniczny obieg umów

Automatycznie generuj umowy. Podpisuj elektronicznie. Zarządzaj wersjami

Elektroniczny obieg pism

Dekretuj pisma i przypisuj do spraw. Automatycznie generuj odpowiedzi na podstawie szablonów

Elektroniczny obieg wniosków

Obsłuż każdy wniosek elektronicznie dzięki wizualnemu edytorowi formularza i procesu

Zastosowania naszego systemu obiegu dokumentów

Elektroniczny obieg zamówień

Zautomatyzuj procesy zakupowe i sprzedażowe. Wiąż zamówienia z fakturami i umowami

Elektroniczny obieg reklamacji

Twórz formularze zewnętrzne. Generuj automatyczne maile o stanie procesu. Klasyfikuj treść z użyciem AI

Elektroniczny obieg zadań

Kontroluj przepływ informacji w firmie. Twórz skuteczne systemy zarządzania jakością

Elektroniczny obieg faktur

Pobieraj faktury z maila, ze skanera. Automatyzuj z użyciem OCR. Eksportuj automatycznie do systemu ERP

Elektroniczny obieg zarządzeń

Kontroluj przepływ informacji w firmie. Twórz skuteczne systemy zarządzania jakością

Elektroniczny obieg umów

Automatycznie generuj umowy. Podpisuj elektronicznie. Zarządzaj wersjami

Elektroniczny obieg pism

Dekretuj pisma i przypisuj do spraw. Automatycznie generuj odpowiedzi na podstawie szablonów

Elektroniczny obieg wniosków

Obsłuż każdy wniosek elektronicznie dzięki wizualnemu edytorowi formularza i procesu

Zastosowania naszego systemu obiegu dokumentów

Elektroniczny obieg zamówień

Zautomatyzuj procesy zakupowe i sprzedażowe. Wiąż zamówienia z fakturami i umowami

Elektroniczny obieg reklamacji

Twórz formularze zewnętrzne. Generuj automatyczne maile o stanie procesu. Klasyfikuj treść z użyciem AI

Elektroniczny obieg zadań

Kontroluj przepływ informacji w firmie. Twórz skuteczne systemy zarządzania jakością

Elektroniczny obieg faktur

Pobieraj faktury z maila, ze skanera. Automatyzuj z użyciem OCR. Eksportuj automatycznie do systemu ERP

Elektroniczny obieg umów

Automatycznie generuj umowy. Podpisuj elektronicznie. Zarządzaj wersjami

Elektroniczny obieg pism

Dekretuj pisma i przypisuj do spraw. Automatycznie generuj odpowiedzi na podstawie szablonów

Elektroniczny obieg wniosków

Obsłuż każdy wniosek elektronicznie dzięki wizualnemu edytorowi formularza i procesu

Nie znalazłeś swojego elektronicznego obiegu?

Nie szkodzi! Stworzysz go sam z użyciem technologii No-code/Low-code. To prostsze niż Ci się mogło wydawać.

Kluczowe funkcjonalności

Elektroniczne archiwum dokumentów

Zaprojektuj w pełni cyfrowe archiwum dokumentów

Możesz zmodyfikować jeden z ponad 30 zaprojektowanych przez nas szablonów dla najczęściej wykorzystywanych w biznesie typów dokumentów lub zbudować go od zera dokładnie tak, jak potrzebujesz.

Obiegi elektroniczne dokumentów, informacji oraz zadań

Precyzyjnie zarządzaj ścieżkami obiegu

Możesz utworzyć zaawansowane przepływy pracy pomiędzy poszczególnymi użytkownikami. Cyfrowy obieg dokumentów pozwala zarządzać formularzem dokumentu w różnych fazach procesu: ukrywać dane, blokować edycję, lub wymuszać uzupełnienie poszczególnych pól.

Generowanie dokumentów

Ręczne przeklejanie danych do Worda to strata czasu

Na podstawie danych wprowadzonych do formularzy możesz automatycznie generować dokumenty Word/PDF wykorzystując zaprojektowane w Word szablony.

OCR i przechwytywanie danych z dokumentów

AI otwiera nowe możliwości automatyzacji

System jest w stanie przechwycić podstawowe dane z faktur. Możesz go również nauczyć jak przechwytywać inne specyficzne dane z dowolnych klas dokumentów.

Podpisy elektroniczne

Używaj podpisu kwalifikowanego bezpośrednio w systemie

Podpis elektroniczny potwierdza tożsamość osoby podpisującej dokument. Navigator umożliwia użycie różnych technologii i poziomów podpisów. System ma wbudowaną obsługę podpisu kwalifikowanego, który ma taką moc jak podpis ręczny.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Połączenie możliwe z każdym systemem posiadającym API

Navigator był integrowany z większością popularnych systemów ERP w Polsce, między innymi: SAP, IFS, Comarch XL, Comarch Optima, Sage Symfonia, Enova, Teta, Impuls.

Nie znalazłeś swojego elektronicznego obiegu?

Nie szkodzi! Stworzysz go sam z użyciem technologii No-code/Low-code. To prostsze niż mogło Ci się wydawać.

Pozostałe funkcjonalności
Pozostałe funkcjonalności

Powody, dla których Klienci wybierają Navigatora

Obieg faktur to dopiero początek. Liderzy transformacji cyfrowej dążą do digitalizacji wszystkich dokumentów w firmie. Dołącz do nich. Stwórz biuro przyszłości z systemem do obiegu dokumentów – naszym NAVIGATOREM.

Bezpieczeństwo danych

Uprawnienia statyczne i dynamiczne (z workflow), historia zmian, logowanie operacji w systemie, obsługa danych wrażliwych

Łatwa customizacja

Każdy formularz, proces możesz łatwo zmodyfikować samodzielnie za pomocą wizualnych edytorów

Asystent AI

System do obiegu dokumentów nie tylko z-OCR-uje dokument ale również przepisze z niego dane do formularza i podpowie jak zadekretować

Zaawansowane analizy

Dane w formularzach i procesach możesz analizować za pomocą atrakcyjnych dashobardów i tabel przestawnych

Porządek w dokumentacji

Nasz system do elektronicznego obiegu dokumentacji nie pozwala na wrzucenie dokumentu gdziekolwiek. Wszystko ma swoje miejsce

Standaryzacja procesów

System nie pozwala na łamanie procedur. Wszystko ma swój porządek

Możliwość pracy zdalnej

Zespoły mogą pracować z dowolnego miejsca na dokumentach cyfrowych

Oszczędność czasu

Twoi koledzy nie tracą czasu na szukanie dokumentów, które są im potrzebne do pracy

Szukasz więcej informacji?

Chcesz poznać system od podszewki? Sprawdź dokumentację techniczną. Zapraszamy również do śledzenia naszych webinarów.

Chcesz dokładniej poznać możliwości ECM / WORKFLOW? Napisz do nas!👇
Wypełnij to pole
Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.
Wypełnij to pole
Aby kontynuować, musisz zaakceptować warunki

Mateusz Illg

Lider sprzedaży – Polska

Marcin Szlachcic

Konsultant

👋 Co możemy dla Ciebie zrobić?

Zadaj pytanie w formularzu, a my wrócimy z odpowiedzią! 📨

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.