Currently set to Index
Currently set to Follow

Zarządzanie zakupami

zarządzanie zakupami

Zakupy

Zakupy to jeden z najbardziej popularnych obszarów obsługiwanych przez system Business Navigator. Pomimo, iż często firmy posiadają moduł zakupowy w swoim systemie ERP, to jednak jest on zbyt mało elastyczny, aby spełnić zmieniające się oczekiwania biznesu.

Uzupełnianie zasobów oraz kontrolowanie dostaw to zadania, które realizowanie są w strategii zakupowej w każdym przedsiębiorstwie. Dostęp do specjalistycznych narzędzi pozwala znacznie zautomatyzować te procesy oraz zoptymalizować koszty ponoszone przez Twoją firmę. NAVIGATOR to intuicyjne w obsłudze narzędzie, które pozwoli Ci zarządzać zakupami w sposób sprawny i przejrzysty.

Popularne elementy:

Asortyment

Kontrahenci

Kupcy

Wnioski zakupowe

Postępowania zakupowe

Oferty dostawców

Umowy

Zamówienia

Protokoły odbioru

Faktury

Reklamacje

E-maile

Kalendarze

Budżety

Raporty i analizy

Powiadomienia i alerty

Zarządzanie procesami zakupowymi w firmie

System posiada niezbędne funkcje, dzięki którym realizacja zamówień oraz zarządzanie procesami zakupowymi będzie jeszcze łatwiejsza. Obsługiwany jest na każdej przeglądarce i urządzeniach mobilnych, dzięki czemu z jego zasobów możesz korzystać z dowolnego miejsca. Zarządzanie procesami zakupu obejmuje wszystkie czynności, które są realizowane w ramach dokonywania i odbierania zamówień. Wśród najważniejszych funkcji można wymienić:

  • Kontrolowanie stanów magazynowych;
  • Gromadzenie informacji o asortymencie;
  • Tworzenie list kontrahentów oraz wprowadzanie ich danych z możliwością automatycznego pobrania informacji z GUS;
  • Tworzenie raportów i analiz;
  • Planowanie i monitorowanie budżetu;
  • Obsługa reklamacji;
  • Generowanie i przechowywanie faktur oraz protokołów odbioru;
  • Zbieranie i realizowanie zamówień;
  • Komunikowanie się między pracownikami oraz kontrahentami.

Zarządzanie procesami zakupu pozwala na pełną automatyzację zadań związanych z realizacją zamówień. Program prezentuje wszystkie zgromadzone informacje w formie przejrzystych list, dashboardów i tabel przestawnych. Daje również możliwość wymiany informacji za pośrednictwem komunikatora i pozwala na cyfryzację obiegu dokumentów zakupowych.

Kluczowe funkcjonalności w tym obszarze:

Zaczytywanie kontrahenta z GUS

Sprawdzanie statusu VAT kontrahenta (Polska u UE)

Generowanie kodów kreskowych i QR

Automatyzacja rejestracji dokumentów z użyciem OCR i kodów kreskowych

Masowe skanowanie i OCR-owanie dokumentów

Elastyczny opis analityczny (wiele słowników, ograniczenia wyborów, rozbijanie kwot etc.)

Wielowalutowość i integracja z tabelą kursów NBP

Podpis elektroniczny

Wielofirmowość

Narzędzie dostosowane do potrzeb

Program Sprawdzi się zarówno w sklepach, magazynach, zakładach produkcyjnych, jak i przedsiębiorstwach z sektora niezwiązanego z handlem. Aplikacja do zarządzania zakupami tworzona jest w prostym kreatorze, dzięki czemu samodzielnie decydujesz, w jakie funkcje i moduły ma zostać wyposażona. Daje to możliwość elastycznego dopasowania narzędzia do potrzeb Twojej firmy.

Najczęściej tworzone aplikacje w tym obszarze:

SCM

Kompleksowa aplikacja do zarządzania łańcuchem dostaw

Platforma aukcyjna

System B2B do współpracy z dostawcami, pozwalający na licytowanie cen dla poszczególnych dostaw

Czytaj więcej o Kreatorze aplikacji RAD
Menu