Tradycyjne ewidencjonowanie środków trwałych w przedsiębiorstwie stwarza spore ryzyko wystąpienia pomyłki. Jeżeli Twoje firma wyposażona jest w rozbudowaną sieć sprzętu IT oraz innych urządzeń, najlepszym rozwiązaniem będzie wdrożenie nowoczesnego oprogramowania do jej ewidencji. NAVIGATOR to system, który pozwoli Ci na bieżąco monitorować środki trwałe oraz ich stan i kontrolować budżet związany z utrzymaniem sieci IT w firmie.
Program do ewidencji sprzętu komputerowego
Dział IT
Popularne elementy:
Program jest intuicyjny i prosty w obsłudze, a ponadto może zostać wyposażony w dodatkowe funkcjonalności. Sam decydujesz, czego potrzebujesz. Aplikacja jest przejrzysta, atrakcyjna wizualnie oraz czytelna, dzięki czemu łatwiej jest analizować prezentowane dane. Jeżeli chodzi o ewidencję sprzętu, program może oferować szereg przydatnych funkcji, takich jak:
- Monitorowanie stanu licencji oprogramowania;
- Zarządzanie budżetem i kosztami utrzymania urządzeń w firmie;
- Planowanie zakupów części i materiałów eksploatacyjnych;
- Inwentaryzacja sprzętu komputerowego;
- Raportowanie i zarządzanie zadaniami działu IT;
- Realizowanie wniosków o przydział urządzeń;
- Gromadzenie faktur oraz dokumentów gwarancyjnych.
Aplikacja do ewidencji sprzętu w firmie nie tylko usprawnia pracę, ale umożliwia również zaplanowanie wydatków i organizację budżetu. NAVIGATOR możesz wykorzystać według własnego zapotrzebowania, dlatego oprogramowanie to sprawdzi się w każdym przedsiębiorstwie.
Czytelna i przejrzysta ewidencja sprzętu firmowego
Kluczowe funkcjonalności w tym obszarze:
Monitorowanie kosztów utrzymania systemów informatycznych i sprzętu
Monitorowanie dat i zgodności faktur w umowach IT
Etykietowanie sprzętu IT za pomocą QR kodów (rozpoznanie telefonem odczytuje podstawowe informacje o urządzeniu i łączy się z systemem w celu sprawdzenia szczegółów)
Analiza wykorzystania, usterkowości, kosztów sprzętu IT za pomocą dashboardów i tabel przestawnych
Zlecanie zadań współpracownikom i zarządzanie złożonymi projektami inwestycyjnymi
Automatyczne obliczanie budżetu inwestycji na podstawie wniosków inwestycyjnych
Optymalizacja zgłaszania usterek i napraw
System umożliwia również konfigurację aplikacji, umożliwiającą monitorowanie usterek oraz śledzenie kolejnych etapów napraw. Poszczególne moduły mogą być wyposażone w funkcje, takie jak:
- Raportowanie o stanie sprzętu oraz oprogramowania;
- Wprowadzanie danych serwisowych zgłaszanej usterki;
- Gromadzenie informacji na temat awarii oraz śledzenie statusu napraw;
- Analizowanie kosztów serwisowych oraz kontrolowanie terminów kolejnych przeglądów technicznych.
Ewidencja sprzętu komputerowego oraz optymalizowanie zgłaszania usterek to rozwiązanie, które sprawdzi się każdej firmie. NAVIGATOR wyróżnia się ponadto przejrzystym pulpitem oraz umożliwia sprawną komunikację między pracownikami. Program ten sprawdzi się więc nie tylko do ewidencji sprzętu w firmie, ale także usprawni pracę całego przedsiębiorstwa.
Najczęściej tworzone aplikacje w tym obszarze:
Czytaj więcej o Kreatorze aplikacji RAD
Masz pytanie?
Chcesz poznać pełne możliwości systemu z wybranego zastosowania?