Currently set to Index
Currently set to Follow

Program do ewidencji sprzętu komputerowego

ewidencja sprzętu komputerowego w firmie

Dział IT

W obszarze IT Business Navigator ma 2 kluczowe funkcje. Po pierwsze wspiera przepływ pracy w ramach obsługi infrastruktury IT (zlecenia napraw, ewidencja sprzętu etc.). Po drugie otwiera zupełnie nowe możliwości wytwarzania aplikacji przez dział IT.

Tradycyjne ewidencjonowanie środków trwałych w przedsiębiorstwie stwarza spore ryzyko wystąpienia pomyłki. Jeżeli Twoje firma wyposażona jest w rozbudowaną sieć sprzętu IT oraz innych urządzeń, najlepszym rozwiązaniem będzie wdrożenie nowoczesnego oprogramowania do jej ewidencji.  NAVIGATOR to system, który pozwoli Ci na bieżąco monitorować środki trwałe oraz ich stan i kontrolować budżet związany z utrzymaniem sieci IT w firmie.

Popularne elementy:

Ewidencja zasobów IT

Ewidencja dostawców IT

Umowy IT

Protokoły inwentaryzacji

Wnioski o przydział uprawnień i zasobów

Wnioski o rezerwację zasobów

Obsługa awarii i usterek

Budżety inwestycji IT

Budżety serwisu i eksploatacji IT

Wnioski zakupowe

Zamówienia

Faktury

Zlecanie zadań w zespole

Zarządzanie projektami IT

Raporty i analizy

Powiadomienia i alerty

Czytelna i przejrzysta ewidencja sprzętu firmowego

Program jest intuicyjny i prosty w obsłudze, a ponadto może zostać wyposażony w dodatkowe funkcjonalności. Sam decydujesz, jakie opcje dotyczące ewidencji sprzętu w firmie są Ci najbardziej potrzebne. Aplikacja jest przejrzysta, atrakcyjna wizualnie oraz czytelna, dzięki czemu łatwiej jest analizować prezentowane dane. Jeżeli chodzi o ewidencję sprzętu, program może oferować szereg przydatnych funkcji, takich jak:

  • Monitorowanie stanu licencji oprogramowania;
  • Zarządzanie budżetem i kosztami utrzymania urządzeń w firmie;
  • Planowanie zakupów części i materiałów eksploatacyjnych;
  • Inwentaryzacja sprzętu komputerowego;
  • Raportowanie i zarządzanie zadaniami działu IT;
  • Realizowanie wniosków o przydział urządzeń;
  • Gromadzenie faktur oraz dokumentów gwarancyjnych.

Aplikacja do ewidencji sprzętu w firmie nie tylko usprawnia pracę, ale umożliwia również zaplanowanie wydatków i organizację budżetu. NAVIGATOR możesz wykorzystać według własnego zapotrzebowania, dlatego oprogramowanie to sprawdzi się w każdym przedsiębiorstwie.

Kluczowe funkcjonalności w tym obszarze:

Monitorowanie kosztów utrzymania systemów informatycznych i sprzętu

Monitorowanie umów IT (kiedy się kończy, czy faktury są zgodne z umową)

Etykietowanie sprzętu IT za pomocą QR kodów (rozpoznanie telefonem odczytuje podstawowe informacje o urządzeniu i łączy się z systemem w celu sprawdzenia szczegółów)

Analiza wykorzystania, usterkowości, kosztów sprzętu IT za pomocą dashboardów i tabel przestawnych

Zlecanie zadań współpracownikom i zarządzanie złożonymi projektami inwestycyjnymi

Automatyczne obliczanie budżetu inwestycji na podstawie wniosków inwestycyjnych

Optymalizacja zgłaszania usterek i napraw

System umożliwia również konfigurację aplikacji, umożliwiającą monitorowanie usterek oraz śledzenie kolejnych etapów napraw. Poszczególne moduły mogą być wyposażone w funkcje, takie jak:

  • Raportowanie o stanie sprzętu oraz oprogramowania;
  • Wprowadzanie danych serwisowych zgłaszanej usterki;
  • Gromadzenie informacji na temat awarii oraz śledzenie statusu napraw;
  • Analizowanie kosztów serwisowych oraz kontrolowanie terminów kolejnych przeglądów technicznych.

Ewidencja sprzętu komputerowego oraz optymalizowanie zgłaszania usterek to rozwiązanie, które sprawdzi się każdej firmie. NAVIGATOR wyróżnia się ponadto przejrzystym pulpitem oraz umożliwia sprawną komunikację między pracownikami. Program ten sprawdzi się więc nie tylko do ewidencji sprzętu w firmie, ale także usprawni pracę całego przedsiębiorstwa.

Najczęściej tworzone aplikacje w tym obszarze:

Helpdesk

system zarządzania zgłoszeniami

Czytaj więcej o Kreatorze aplikacji RAD
Menu