Praca handlowca najczęściej odbywa się w terenie, a to oznacza konieczność dostosowania oprogramowania do jego działań. CRM musi więc zapewniać płynny przepływ danych między systemem wewnętrznym firmy a urządzeniami mobilnymi. NAVIGATOR to narzędzie, które zaprojektujesz w sposób kompatybilny z procesami zachodzącymi w Twoim przedsiębiorstwie i dopasujesz do swoich potrzeb.
System CRM dla działu handlowego dopasowany do Twoich potrzeb!
Program CRM dla handlowców / działów sprzedaży
Sterowanie obiegiem dokumentów w procesie sprzedaży z aplikacją dla handlowców NAVIGATOR
W pracy z klientem konieczne jest ciągłe monitorowanie procesów transakcji oraz planowanie kolejnych etapów działań. CRM dla handlowców pozwala na lepszą organizację dokumentacji oraz raportowanie zawartych kontraktów. Platforma NAVIGATOR pozwala zautomatyzować procesy biznesowe w trzech obszarach: ECM/Workflow, Business Intelligence oraz Rapid Application Development. Dzięki temu, system umożliwia błyskawiczne tworzenie aplikacji, m.in.: usprawniające obieg dokumentów między oddziałami wewnętrznymi firmy a pracownikiem w terenie. Umożliwia to nadzorowanie zawartych kontraktów oraz analizę wyników sprzedaży nie tylko z pozycji dowolnej przeglądarki, ale także na urządzeniach mobilnych.
Wszechstronny CRM dla przedstawicieli handlowych do zarządzania relacjami z klientami
Odpowiednio zaprojektowany i wdrożony system dla przedstawicieli handlowych powinien uwzględniać zarówno potrzeby przedstawicieli handlowych pracujących w terenie, jak i w stacjonarnym oddziale przedsiębiorstwa.
Popularne elementy w CRM dla handlowców:
System NAVIGATOR oferuje szeroki zakres możliwości konfiguracji CRM dla handlowca, uwzględniających m.in.:
- Dostęp do bazy klientów oraz prowadzonych z nimi negocjacji i obsługiwanych transakcji;
- Raportowanie wyników sprzedaży oraz analizę skuteczności wdrożonej strategii pozyskiwania kontrahentów;
- Planowanie harmonogramu działań handlowych z wyprzedzeniem;
- Monitorowanie terminowych płatności oraz zaległych zobowiązań;
- Dostęp do informacji z dowolnego miejsca z poziomu urządzenia mobilnego lub oprogramowania stacjonarnego.
Kluczowe funkcjonalności CRM dla przedstawicieli handlowych:
Automatyczne generowanie dokumentu oferty, umowy na podstawie danych z formularza
Rejestr pełnej historii kontaktów z klientem (spotkania, oferty, e-maile)
Przypominanie handlowcom o ważnych sprawach dot. szans i klientów (umówiony kontakt, windykacja płatności etc.)
Analizowanie aktywności handlowców oraz szans sprzedażowych za pomocą dashboardów
Automatyczne budowanie budżetu sprzedaży na podstawie rejestru szans
Uzupełnianie kartoteki kontrahenta na podstawie GUS
Wystawianie faktur cyklicznych wraz z automatyczną wysyłką
Monitorowanie płatności przez handlowców
CRM dla przedstawicieli handlowych to aplikacja, która usprawni komunikację z klientami oraz poszczególnymi działami w firmie. Ponadto możesz wykorzystać komunikator umożliwiający bezpieczny transfer plików i dokumentów bez ryzyka wycieku danych.
Stwórz CRM dopasowany do własnych potrzeb i zobacz, jak zyska na tym Twoja firma!
Najczęściej tworzone aplikacje w systemie do zarządzania sprzedażą:
Masz pytanie?
Chcesz poznać pełne możliwości systemu z wybranego zastosowania?