Systemowe
- Jakie rozwiązania bazodanowe są wspierane?
- Jakie systemy operacyjne oraz przeglądarki są wspierane?
- Czy do pracy w systemie niezbędne jest stałe połączenie internetowe?
- Czy jest możliwość realizacji wdrożenia systemu z podziałem na etapy?
- Jak wygląda strategia aktualizacji i rozwoju NAVIGATORA?
- Czy oprogramowanie wspiera wielofirmowość?
- Czy jest możliwe logowanie na jednej licencji na kilku urządzeniach jednocześnie?
- Czy jest szansa na prostą aplikację na telefon?
- W jaki sposób można zdobyć informacje o nowych aktualizacjach dostępnych dla systemu?
- Czy w NAVIGATORZE istnieje możliwość zastosowania podpisu elektronicznego?
- Jak wyglądają upgrady do nowych wersji systemu?
- Czy pojawiają się błędy w systemie? Jak są rozwiązywane? Czy posiadacie Państwo jakiś portal helpdeskowy dla klientów?
- Jak system radzi sobie z obcojęzycznymi dokumentami?
- Jak wygląda usuwanie lub anonimizacja danych po okresie ich przechowywania?
- Jakie mamy zabezpieczenia danych w modelu ich udostępniania webowo, zarówno przed utratą jak i dostępem przez osoby bez uprawnień?
- Z jakich źródeł danych może korzystać Państwa rozwiązanie Business Intelligence? Czy potrzebne jest stworzenie hurtowni danych?