Obieg faktur to dopiero początek. Liderzy transformacji cyfrowej dążą do digitalizacji wszystkich dokumentów w firmie. Dołącz do nich. Stwórz biuro przyszłości z Navigatorem.

Najbardziej kompletny system do obiegu dokumentów
Najbardziej kompletny system do obiegu dokumentów

Zastosowania

Nie znalazłeś swojego obiegu?Nie szkodzi!
Stworzysz go sam z użyciem technologii Now-code/Low-code. To prostsze niż Ci się mogło wydawać.
Kluczowe funkcjonalności

Archiwum dokumentów
Zaprojektuj w pełni cyfrowe archiwum dokumentów
Możesz zmodyfikować jeden z ponad 30 zaprojektowanych przez nas szablonów dla najczęściej wykorzystywanych w biznesie typów dokumentów lub zbudować go od zera dokładnie tak, jak potrzebujesz.
Obiegi elektroniczne
Precyzyjnie zarządzaj ścieżkami obiegu
Możesz utworzyć zaawansowane przepływy pracy pomiędzy poszczególnymi użytkownikami. System pozwala zarządzać formularzem dokumentu w różnych fazach procesu: ukrywać dane, blokować edycję, lub wymuszać uzupełnienie poszczególnych pól.


Generowanie dokumentów
Ręczne przeklejanie danych do Worda to strata czasu
Na podstawie danych wprowadzonych do formularzy możesz automatycznie generować dokumenty Word/PDF wykorzystując zaprojektowane w Word szablony.
OCR i przechwytywanie danych z dokumentów
AI otwiera nowe możliwości automatyzacji
System jest w stanie przechwycić podstawowe dane z faktur. Możesz go również nauczyć jak przechwytywać inne specyficzne dane z dowolnych klas dokumentów.


Podpisy elektroniczne
Używaj podpisu kwalifikowanego bezpośrednio w systemie
Podpis elektroniczny potwierdza tożsamość osoby podpisującej dokument. Navigator umożliwia użycie różnych technologii i poziomów podpisów. System ma wbudowaną obsługę podpisu kwalifikowanego, który ma taką moc jak podpis ręczny.
OCR i przechwytywanie danych z dokumentów
AI otwiera nowe możliwości automatyzacji
System jest w stanie przechwycić podstawowe dane z faktur. Możesz go również nauczyć jak przechwytywać inne specyficzne dane z dowolnych klas dokumentów.

Pozostałe funkcjonalności
W procesach możesz zdefiniować akcje wykonywane automatycznie. System sam wyśle maila, utworzy dokument lub wykona operacje w innym systemie. W tym celu możesz użyć akcji predefiniowanych lub napisać własną.
Formularze Navigatora są zintegrowane z rozwiązaniami AI Archman. System uczy się dokumentów podpowiadając wartości w poszczególnych polach. Zintegrowane z formularzem jest również przechwytywanie danych ze skanu (Data capture)
System posiada osobną bazę analityczną (hurtownię danych), do której automatycznie może zrzucać dane z formularzy. Wbudowane ma również kostki OLAP do analizy dokumentów i procesów. Czytaj więcej o rozwiązaniach BI w Navigatorze
Wyszukiwanie kontekstowe w Navigatorze działa na zasadzie Google – podczas wyszukiwania uwzględniany jest kontekst oraz odmiana końcówek fleksyjnych.
Każda z firm grupy kapitałowej będzie mogła skonfigurować system NAVIGATOR, uwzględniając indywidualne potrzeby. Kluczowe kartoteki, m. in. kontrahenci, asortyment, słowniki oraz dokumenty są izolowane dla każdego podmiotu prawnego.
Domyślnie obsługiwane są 3 języki: polski, angielski i niemiecki. Istnieje możliwość dodania kolejnych. Każdy nowy formularz, procedura, lista posiada możliwość wprowadzania tłumaczeń.
System posiada wbudowaną obsługę wielu walut. Kursy walut są automatycznie pobierane z NBP.
Wszystkie funkcjonalności platformy odkryjesz w dowolnej przeglądarce, nie musisz instalować dodatkowych komponentów.
System z łatwością dostosowuje się do wielkości Twojego ekranu. Korzystaj ze wszystkich funkcjonalności platformy na ulubionym urządzeniu.
Możesz tworzyć dosyć zaawansowane formularze (również aktywne) i obiegi bez użycia kodu (no-code). Jeżeli natomiast znasz podstawy SQL lub C# (low-code) możesz stworzyć dowolne rozszerzenia i dzięki temu zbudować bardzo zaawansowane rozwiązania.
Możesz edytować pliki za pomocą dowolnej aplikacji nie ściągając ich z systemu. Repozytoria plików możesz przeglądać i przeszukiwać za pomocą Eksploratora Plików jako dysk sieciowy.
Uprawnienia definiujesz na poziomie kategorii dokumentu lub dokumentu. Możesz przydzielać je wg struktury organizacyjnej, grup użytkowników. System nadaje również uprawnienia dynamicznie osobom odpowiedzialnym za poszczególne kroki workflow.
Korzyści
Chcesz dokładniej poznać możliwości modułu ECM / WORKFLOW?
