Currently set to No Index
Currently set to No Follow

Najbardziej kompletny system do obiegu dokumentów

Najbardziej kompletny system do obiegu dokumentów

Obieg faktur to dopiero początek. Liderzy transformacji cyfrowej dążą do digitalizacji wszystkich dokumentów w firmie. Dołącz do nich. Stwórz biuro przyszłości z Navigatorem.

Zastosowania

Obieg zamówień

Zautomatyzuj procesy zakupowe i sprzedażowe. Wiąż zamówienia z fakturami i umowami

Obieg reklamacji

Twórz formularze zewnętrzne. Generuj automatyczne maile o stanie procesu. Klasyfikuj treść z użyciem AI

Obieg zadań

Zarządzaj zadaniami prostymi i projektami. Analizuj czasochłonność i koszty projektów

Obieg zarządzeń

Kontroluj przepływ informacji w firmie. Twórz skuteczne systemy zarządzania jakością

Obieg faktur

Pobieraj faktury z maila, ze skanera. Automatyzuj z użyciem OCR. Eksportuj automatycznie do systemu ERP.

Zobacz przykładowy obieg faktury

Obieg umów

Automatycznie generuj umowy. Podpisuj elektronicznie. Zarządzaj wersjami.

Zobacz przykładowy obieg umowy

Obieg pism

Dekretuj pisma i przypisuj do spraw. Automatycznie generuj odpowiedzi na podstawie szablonów.

Zobacz przykładowy obieg pisma

Obieg wniosków

Obsłuż każdy wniosek elektronicznie dzięki wizualnemu edytorowi formularza i procesu

Obieg zamówień

Zautomatyzuj procesy zakupowe i sprzedażowe. Wiąż zamówienia z fakturami i umowami

Obieg reklamacji

Twórz formularze zewnętrzne. Generuj automatyczne maile o stanie procesu. Klasyfikuj treść z użyciem AI

Obieg zadań

Zarządzaj zadaniami prostymi i projektami. Analizuj czasochłonność i koszty projektów

Obieg zarządzeń

Kontroluj przepływ informacji w firmie. Twórz skuteczne systemy zarządzania jakością

Obieg faktur

Pobieraj faktury z maila, ze skanera. Automatyzuj z użyciem OCR. Eksportuj automatycznie do systemu ERP.

Zobacz przykładowy obieg faktury

Obieg umów

Automatycznie generuj umowy. Podpisuj elektronicznie. Zarządzaj wersjami.

Zobacz przykładowy obieg umowy

Obieg pism

Dekretuj pisma i przypisuj do spraw. Automatycznie generuj odpowiedzi na podstawie szablonów.

Zobacz przykładowy obieg pisma

Obieg wniosków

Obsłuż każdy wniosek elektronicznie dzięki wizualnemu edytorowi formularza i procesu

Nie znalazłeś swojego obiegu?Nie szkodzi!

Stworzysz go sam z użyciem technologii Now-code/Low-code. To prostsze niż Ci się mogło wydawać.

Kluczowe funkcjonalności

Archiwum dokumentów

Zaprojektuj w pełni cyfrowe archiwum dokumentów

Możesz zmodyfikować jeden z ponad 30 zaprojektowanych przez nas szablonów dla najczęściej wykorzystywanych w biznesie typów dokumentów lub zbudować go od zera dokładnie tak, jak potrzebujesz.

Obiegi elektroniczne

Precyzyjnie zarządzaj ścieżkami obiegu

Możesz utworzyć zaawansowane przepływy pracy pomiędzy poszczególnymi użytkownikami. System pozwala zarządzać formularzem dokumentu w różnych fazach procesu: ukrywać dane, blokować edycję, lub wymuszać uzupełnienie poszczególnych pól.

Generowanie dokumentów

Ręczne przeklejanie danych do Worda to strata czasu

Na podstawie danych wprowadzonych do formularzy możesz automatycznie generować dokumenty Word/PDF wykorzystując zaprojektowane w Word szablony.

OCR i przechwytywanie danych z dokumentów

AI otwiera nowe możliwości automatyzacji

System jest w stanie przechwycić podstawowe dane z faktur. Możesz go również nauczyć jak przechwytywać inne specyficzne dane z dowolnych klas dokumentów.

Podpisy elektroniczne

Używaj podpisu kwalifikowanego bezpośrednio w systemie

Podpis elektroniczny potwierdza tożsamość osoby podpisującej dokument. Navigator umożliwia użycie różnych technologii i poziomów podpisów. System ma wbudowaną obsługę podpisu kwalifikowanego, który ma taką moc jak podpis ręczny.

OCR i przechwytywanie danych z dokumentów

AI otwiera nowe możliwości automatyzacji

System jest w stanie przechwycić podstawowe dane z faktur. Możesz go również nauczyć jak przechwytywać inne specyficzne dane z dowolnych klas dokumentów.

Pozostałe funkcjonalności

Korzyści

Oszczędność czasu

Twoi koledzy nie tracą czasu na szukanie dokumentów, które są im potrzebne do pracy

Możliwość pracy zdalnej

Zespoły mogą pracować z dowolnego miejsca na dokumentach cyfrowych

Standaryzacja procesów

System nie pozwala na łamanie procedur. Wszystko ma swój porządek

Porządek w dokumentacji

System nie pozwala na wrzucenie dokumentu gdziekolwiek. Wszystko ma swoje miejsce

Zaawansowane analizy

Dane w formularzach i procesach możesz analizować za pomocą atrakcyjnych dashobardów i tabel przestawnych

Asystent AI

System nie tylko z-OCR-uje dokument ale również przepisze z niego dane do formularza i podpowie jak zadekretować

Łatwa customizacja

Każdy formularz, proces możesz łatwo zmodyfikować samodzielnie za pomocą wizualnych edytorów

Bezpieczeństwo danych

Uprawnienia statyczne i dynamiczne (z workflow), historia zmian, logowanie operacji w systemie, obsługa danych wrażliwych

Chcesz dokładniej poznać możliwości modułu ECM / WORKFLOW?







    Mateusz Illg

    Lider sprzedaży - Polska
    Menu