Dowiedz się, jak LOT Aircraft Maintenance Services (LOTAMS), część Polskiej Grupy Lotniczej, wyznacza standardy w branży lotniczej dzięki kompleksowym usługom wsparcia technicznego. Jako niezależny podmiot od 2010 roku, LOTAMS stale rozszerza swoją ofertę, kierując się wymaganiami klientów i zmieniającymi się trendami w branży.
Koncentrując się na wysoko wykwalifikowanym personelu i certyfikacji EASA, LOTAMS zatrudnia ponad 1000 specjalistów zdolnych do nieprzerwanego świadczenia usług w zakresie podstawowych linii serwisowych i pełnego wsparcia. Ich uznanie jako jedynej certyfikowanej organizacji projektowej w Polsce (Part-21J) pozycjonuje ich jako preferowaną bazę MRO dla linii lotniczych na całym świecie.
Dowiedz się, w jaki sposób LOTAMS poszukiwał innowacyjnego rozwiązania do elektronicznego zarządzania i archiwizacji dokumentów, co doprowadziło do pomyślnego wdrożenia systemu NAVIGATOR. Usprawniając procesy HR i integrując najnowocześniejsze technologie, LOTAMS osiągnął nowy poziom wydajności i produktywności.
Pobierz pełne case study, aby zobaczyć podróż LOTAMS w kierunku doskonałości w lotnictwie, napędzaną strategiczną współpracą z Archman. Przekonaj się, jak ich zaangażowanie w jakość i zgodność z przepisami nadal napędza sukces w stale zmieniającym się krajobrazie lotniczym.
Doświadczony handlowiec, zafascynowany transformacją cyfrową i nowymi trendami technologicznymi. Na co dzień zgłębia tajniki digitalizacji obiegu dokumentów i automatyzacji przepływu pracy oraz rozwija sieć sprzedaży systemu NAVIGATOR. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie rozwija swoje kompetencje w obszarze inżynierii procesów biznesowych w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie. W firmie pełni rolę Lidera sprzedaży NAVIGATORA w Polsce.