Już 4-5 sierpnia widzimy się na największej w Polsce konferencji poświęconej tematyce elektronicznego obiegu dokumentów i automatyzacji procesów biznesowych. Jesteśmy dumni, że w tegorocznej edycji SUMMIT EOIF pojawimy się w roli głównego sponsora.
– Do wyboru tematyki wystąpień podeszliśmy w taki sposób, by spełniały kilka kryteriów. Po pierwsze, chcieliśmy się skupić na tegorocznych trendach technologicznych w obszarze automatyzacji procesów. Jednocześnie, wielkie znaczenie miała dla nas użyteczność naszych prezentacji, szczególnie w nowych warunkach na rynku. I ostatecznie, nie mogło zabraknąć części praktycznej – konkretnych instrukcji, w jaki sposób przełożyć trendy na wybór i wdrożenie odpowiednich narzędzi do elektronicznego obiegu dokumentów w firmach średniej wielkości aż po największych graczy na rynku – wyjaśnia Mateusz Illg, lider sprzedaży w Polsce oraz koordynator udziału w SUMMIT EOIF GigaCon 2021 z ramienia Archmana.
Pierwszy dzień konferencji otworzy nasz ekspert Marcin Kowalski, omawiając hiperautomatyzację. W drugim dniu Mateusz Illg będzie kontynuować tematykę automatyzacji procesów biznesowych, ale już w kontekście modelu anywhere operations. Poniżej przedstawiamy więcej szczegółów na temat wystąpień oraz sylwetki naszych ekspertów.
Marcin Kowalski. Hype na hiperautomatyzację. Skąd się bierze?
My, w branży IT, uwielbiamy trendy. Równie mocno uwielbiamy je deprecjonować, jeśli generują zbyt duży szum. Hiperautomatyzacja jest jednym z nich – jedni mówią, że jest to wciąż bajka o żelaznym wilku, drudzy (w tym my) przekonują, że to już się dzieje.
Z definicji hiperautomatyzacja obejmuje wykorzystanie wszystkich dostępnych technologii do automatyzacji wszystkiego co może być zautomatyzowane. Niezwykle ważny jest zatem wybór odpowiednich narzędzi: muszą to być rozwiązania łatwe w użyciu, skalowalne i otwarte na wymianę danych z innymi systemami. Co ważne, niekoniecznie musimy inwestować w kilka rozwiązań, gdyż są na rynku platformy, łączące wszystkie wymienione cechy, np. NAVIGATOR.
Mateusz Illg. Anywhere operations w NAVIGATORZE. Etapy wdrażania
W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy model pracy zdalnej ewoluował z benefitu dla nielicznych grup pracowników poprzez absolutną konieczność dla przetrwania biznesu w okresie pandemii aż do taktyki będącej częścią strategii anywhere operations.
Analitycy Instytutu Gartnera przewidują, że do 2023 roku 40% firm przestawi się na pracę w modelu anywhere operations. Już teraz granice między rzeczywistą a wirtualną przestrzenią roboczą mocno się zacierają. Dokąd zmierzamy, uniezależniając się od fizycznej siedziby firmy? Jak będzie wyglądało biuro przyszłości? Czy możemy zacząć go „budować” już teraz? Odpowiemy sobie na te pytania oraz porozmawiamy o etapach wdrażania modelu anywhere operations z wykorzystaniem NAVIGATORA.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny pod warunkiem wcześniejszej rejestracji na stronie organizatora.