Currently set to Index
Currently set to Follow

Aplikacja dla handlowców – niezastąpiony asystent sprzedaży

Kategoria: Aktualności, Blog
Aplikacja dla handlowców | Blog Archman

W świecie zdominowanym przez technologię, na każdej płaszczyźnie życia wspieramy się urządzeniami, aplikacjami oraz informacjami z sieci. Notatniki, kalendarze, skserowane dokumenty i masa innych papierów odchodzą w zapomnienie, bo wszystko, czego potrzebujemy w pracy w XXI wieku, zmieścimy w laptopie lub smartfonie. Nie inaczej jest w przypadku pracy przedstawiciela handlowego, któremu zamiast asystenta czy sekretarki – to aplikacja dla handlowców organizuje i ułatwia realizację zadań.

Jaką rolę pełni CRM dla handlowców?

Po pierwsze: lepsza organizacja dnia pracy

Aplikacja dla handlowców pozwala w prosty sposób zarządzać dniem pracy, bo dzięki rozbudowanemu systemowi CRM, umożliwia planowanie zadań czy tworzenie projektów, a także wprowadzenie komunikatów mailowych i alertów wewnętrznych. Bardzo istotną kwestią jest to, że aplikacja mobilna zapisuje historię zamówień oraz generuje raporty. Dodatkowym, znacznie ułatwiającym pracę handlowcom, narzędziem jest też kreator aplikacji RAD, który pozwala zbudować własną aplikację w bardzo krótkim czasie. Co ważne – aplikacje utworzone w kreatorze są bezpieczne i nie zajmują dużo miejsca.

Po drugie: dostęp do informacji o klientach

Poza zapisywaniem pełnej historii kontaktów z klientem, aplikacja dla handlowców umożliwia uzupełnianie kartoteki kontrahenta na podstawie wyników z GUS oraz generowanie dokumentu oferty lub umowy wedle danych z formularza. System przypomina o spotkaniach z klientami, a także pozwala na wystawianie faktur cyklicznych i ich automatyczną wysyłkę. Nie bez znaczenia jest tu również funkcja analizowania aktywności handlowca oraz szans sprzedażowych za pomocą dashboardów.

Czego potrzebuje przedstawiciel handlowy

Wersja na urządzenia mobilne

Mobilny handlowiec potrzebuje być w stałym kontakcie nie tylko z klientami, ale również ze współpracownikami. Ze względu na to, że wersja mobilna aplikacji dla handlowców nie wymaga dodatkowej instalacji, możliwe jest używanie jej zarówno na komputerze, jak i tablecie czy telefonie. Dzięki temu, że zawartość i wygląd systemu dostosowują się do wielkości ekranu, jest on dostępny z poziomu każdego urządzenia w takiej samej formie. Niewątpliwym udogodnieniem podczas korzystania z takiej aplikacji mobilnej jest wbudowany komunikator, który umożliwia nie tylko konwersacje grupowe, ale i bezpieczne przesyłanie plików.

Integracje z innymi systemami w firmie

System mobilny dla przedstawicieli handlowych z łatwością integruje się z innymi systemami obsługiwanymi w firmie. Udostępnia rozbudowane API, dzięki któremu w prosty sposób można zsynchronizować wszelkie kartoteki, dokumenty i pliki.

Integracja może odbywać się okresowo lub on-line, czyli za każdym razem, gdy zmiany zostają zapisane.

Business Navigator w działach handlowych

Dopasowanie formularza do konkretnego klienta

Wspomniane już uzupełnianie kartoteki kontrahenta na podstawie wyników z GUS oraz rejestrowanie wszystkich spraw związanych z klientem – to nie wszystkie możliwości aplikacji dla handlowców. System udostępnia bowiem ponad 20 gotowych do użycia typów dokumentów, z których każdy można indywidualnie dopasowywać do swoich potrzeb. Ponadto możliwe jest stworzenie własnego dokumentu, także formularza klienta, który znacznie ułatwi zbieranie i zapisywanie dotyczących go informacji.

Precyzyjne sterowanie dokumentami w procesie sprzedaży

CRM dla handlowców znacznie upraszcza proces przesyłania dokumentów między firmą a użytkownikiem oraz między przedstawicielem handlowym a klientem. Umożliwia także inteligentne zarządzanie uprawnieniami użytkowników do danych dokumentów.

Dzięki wbudowanym silnikom OCR możliwe jest przekształcenie skanu lub zdjęcia w dokument tekstowy, który następnie można edytować. Natomiast udostępniona w aplikacji mobilnej technologia Machine Learning odpowiada za rozpoznawanie i klasyfikowanie dokumentów oraz podpowiada, jakie czynności należy wykonać, a nawet rozpoznaje działania ryzykowne, takie jak wykradanie danych.

Praca przedstawicieli handlowych może być znacznie przyjemniejsza i lepiej zorganizowana dzięki aplikacji mobilnej Business Navigator. Szeroki wachlarz możliwości, jakie daje ten system nie tylko ułatwia pracę, ale przede wszystkim umożliwia stały dostęp do wszystkich niezbędnych dokumentów, plików i innych danych – w telefonie, tablecie czy laptopie. Bezsprzecznie integralność i intuicyjność aplikacji skutecznie wspierają działania handlowców na każdym etapie ich pracy.

Menu