Mimo że rozwijanie dwóch systemów, Navigator oraz Navigator365, jest bardzo trudnym zadaniem, to nie zmniejszamy tempa. Jak zwykle co kwartał pojawia się zbiór tego, co w Navigatorze zostało poprawione, a co dodane. Zapraszamy do czytania!
Nowości
- W wersji 7.2 Navigatora wprowadziliśmy mechanizm odświeżania obiegu po zmianie wykonawców na kroku. System automatycznie aktualizuje obieg, uwzględniając dodanie nowych osób lub usunięcie tych, które zatwierdziły krok.
- Dodaliśmy także akcje „Przenieś do archiwum” i „Wycofaj z archiwum”, umożliwiające łatwe archiwizowanie dokumentów. Po archiwizacji są one niewidoczne, ale można je przywrócić w trybie „Pokaż archiwum”.
- Wprowadziliśmy również funkcję archiwizacji kategorii dokumentów oraz drzewka struktury organizacyjnej, co pomaga w uporządkowaniu systemu i ukrywaniu elementów, które nie są potrzebne na co dzień, bez ich usuwania.
Usprawnienia
- Nowa wersja rozbudowuje funkcje kopiowania danych – teraz można kopiować załączniki między dokumentami, z opcją dodawania nowych lub nadpisywania starych.
- Ulepszyliśmy także konfigurację grup, umożliwiając tłumaczenie ich nazw.
- Wprowadziliśmy możliwość śledzenia kroków obiegu, na których wystąpił błąd, co ułatwia diagnozowanie problemów.
- Dodatkowo, pojawił się filtr wyszukiwania zadań w projektach, co usprawnia pracę z dużymi listami.
- Na koniec, dodano przycisk kopiowania GUID do schowka, co przyspiesza pracę z zapytaniami SQL i innymi operacjami w systemie.
Więcej informacji o aktualizacjach (obecnej i przeszłych) znajdziesz w naszej dokumentacji technicznej. Znajdują się tam również zrzuty ekranu z systemu.
Miłego korzystania z systemu!
Fascynuje go tworzenie, dlatego w firmie zajmuje się marketingiem kreatywnym. Dużo pisze – czasem artykuły popularnonaukowe dla Holistic.news, innym razem powieści fantasy do szuflady. Projektuje również gry planszowe i karciane, nazywa to „odskocznią od digitalizacji”.