Currently set to Index
Currently set to Follow

Nowości w NAVIGATORZE | wersja 6.4

Kategoria: Aktualności
Aktualizacja systemu wersja 6.4 NAVIGATOR

W tym roku Mikołaj przyszedł wcześniej niż zwykle przynosząc nam wersję 6.4 systemu. Co zostało dodane do NAVIGATORA tym razem?

Przebudowane zostały kalendarze dostępne w systemie. Obok standardowej funkcjonalności wyświetlania listy w postaci kalendarza doszła możliwość dodawania dokumentu bezpośrednio z kalendarza.

Ankiety zostały przebudowane i uaktualnione. Odświeżyliśmy mechanizmy budowania ankiet wraz z możliwością jej analityki, która teraz pozwala na prezentację wyników ankiet.

Od teraz dostępne są również nowe akcje. Akcja “Uruchom workflow” jak sama nazwa wskazuje pozwoli na rozpoczęcia obiegu, tymczasem akcja “Synchronizuj skrzynkę” da nam możliwość pobrania maili w obiegu oraz na formularzu.

Oprócz podglądu plików graficznych, PDF czy Word, możliwy jest teraz również natywny pogląd plików HTML.

Zmieniony został również mechanizm wyznaczania wykonawcy na kroku obiegu. W obiegu istnieje możliwość wskazania, że dany krok ma być wykonany przez przełożonego właściciela dokumentu lub osoby która uruchomiła obieg. W aktualnej wersji system sam sprawdza, czy osoba ma przełożonego i jeżeli nie – kieruje obieg do tej osoby zamiast do przełożonego.

W systemie OCR w rozpoznanych polach pojawiają się obecnie również pola atrybutowe. Jeśli takie pole atrybutowe zostanie rozpoznane, to przypisana mu wartość jest automatycznie wstawiana do pola na formularzu dokumentu. Nie zawsze jest to pożądane działanie, czasami chcielibyśmy mieć możliwość zarządzania tym, czy faktycznie chcemy aby te pole było uzupełniane Modyfikacja systemu powoduje, że mechanizm działa na identycznej zasadzie jak pola, które nie są przepisywane z dokumentu wzorcowego. Na ustawieniach typu dokumentu pojawiła się nowa opcja:  „Pola które nie będą przepisywane po rozpoznaniu przez OCR”.

Pozostałe zmiany wprowadzone w najnowszej aktualizacji:

  • W konfiguracji listy osadzonej na formularzu pojawiła się możliwość filtrowania listy oparta o pola wyboru.
  • W harmonogramie powiadomień została dodana nowa opcja wysyłania powiadomień – ostatni dzień miesiąca
  • Rozbudowana została akcja kopiowania pól pomiędzy formularzami o możliwość kopiowania listy atrybutów
  • Na listach systemowych pojawiła się nowa kolumna, która ułatwia odnalezienie dokumentów, które zostały przeniesione do archiwum
  • Zmieniony został sposób zapisu historii zmian na załącznikach
  • W aktualnej wersji zmieniony został mechanizm przypisywania zastępstw, możliwe jest przypisanie zastępcy tylko dla stanowisk będących w tej samej strukturze organizacyjnej co zastępowany.
  • W konfiguracji procedury obiegu pola z formularza do wskazania, kto jest wykonawcą kroku od teraz można wybrać element z listy grup co spowoduje, że wykonawcami kroku obiegu będą osoby przypisane do tej grupy.

System NAVIGATOR jest stale udoskonalany i rozwijany. Staramy się, by był on aktualny oraz dopasowany do potrzeb przedsiębiorstw. Jeżeli masz pomysł na ulepszenie platformy, bądź nową funkcjonalność napisz do nas na adres: biuro@archman.pl, a być może kolejna aktualizacja uwzględni twoją propozycję.

O technicznych aspektach zmian wprowadzonych w nowej wersji systemów pisaliśmy więcej w dokumentacji technicznej.

Specjalista do spraw marketingu, szczególnie zainteresowany tematyką SEO oraz SEM. Obecnie zabiera się za pisanie pracy magisterskiej na kierunku Zarządzanie Informacją na Uniwersytecie Jagiellońskim. Do tego uwielbia grać w bilard, gry planszowe oraz jest wielkim fanem esportu.

Porozmawiajmy