Lizbona w tym roku zdecydowanie nie zawiodła. Wydarzenie przyciągnęło 71,033 uczestników ze 160 różnych krajów. Głównymi tematami tegorocznych wykładów były zarówno główne trendy technologiczne, takie jak Web 3.0, superaplikacje, blockchain i metaverse, ale również równouprawnienie zarówno na tle płciowym, rasowym oraz narodowym.
Na Web Summit 2022 pojawiło się również ponad tysiąc inwestorów czy 2000 członków mediów. Wśród partnerów wydarzenia znalazły się największe przedsiębiorstwa technologiczne na świecie, m.in. Amazon Web Services, Google Cloud, SIEMENS, Shell czy KPMG, a nawet kraje i miasta.
Pierwszego dnia miejsce miało oficjalne otwarcie podczas którego na scenie pojawił się między innymi Changpeng Zhao, założyciel i dyrektor generalny Binance, największej na świecie giełdy kryptowalut oraz pierwsza dama Ukrainy Ołena Zełenśka.
Najważniejsze dla nas były jednak pozostałe trzy dni imprezy, podczas których mieliśmy przyjemność rozstawić swoje stanowisko i zaprezentować nasze najnowsze narzędzie NAVIGATOR365 zarówno dla potencjalnych partnerów jak i zwykłych uczestników. Nie spodziewaliśmy się jednak, że odbiór będzie aż tak pozytywny. Nasz zespół nie mógł złapać chwili przerwy od rozmawiania z zainteresowanymi! Również nasze koszulki wraz z innymi gadżetami rozchodziły się niczym ciepłe bułeczki.
Dziękujemy bardzo serdecznie wszystkim, którzy dołączyli do nas w Lizbonie oraz organizatorom wydarzenia. Mamy nadzieję, że za rok również się tam spotkamy!
Specjalista do spraw marketingu, szczególnie zainteresowany tematyką SEO oraz SEM. Obecnie zabiera się za pisanie pracy magisterskiej na kierunku Zarządzanie Informacją na Uniwersytecie Jagiellońskim. Do tego uwielbia grać w bilard, gry planszowe oraz jest wielkim fanem esportu.